2011. március 29., kedd

Jó reggelt!

Úgy látom, Zappa g foltjának nem volt akkora sikere, mint nálam. Rétegzene. Ezt a piszkos szájú alakot Nufi sem szereti, illetve csak a szöveg nélküli zenéit. Azt is csak miattam, mert magától nem tolná be a CDlejátszóba, abban biztos vagyok.
Szüribabának is mindegy. Ő új játékot talált ki. A raktár doboz tetején állva a mókuskereket megkergeti, hogy magától forogjon, és nézi.
Benne még csak keresztben láttam, akkor is előlem menekült takarításkor, de így, hogy kívülről is lehet, tetszik neki.
A raktárdoboz pedig vadonatúj itt. Böske este a vacsoraosztásnál azonnal eltűnt a dobozban, és nem hallottam ropogtatást. Szüribaba pedig elő sem került.
Kioszottam a másik dobozban a két kisebbnek a részüket, s mire visszafordultam Böske újra ott áll, és néz rám, mint aki éhes.
Ennyire nem lehet gyors! Biztos Szüribabának vitte be, és ma ő a napos. Üsse kő, kapott még egyet.
Térült-fordult, dobozba-be-onnét elő, ismét ott hintázott hátsó lábain, és lesett.
Jól van, picinyem, a zacskót nem adom be egyszerre, tessék megenni!
Leültem. Bözsi erre visszavonult, és már hallani lehetett, hogyan kívánnak jó étvágyat egymásnak a dobozban az egerek.
(Nufi szerint ez a visítás inkább birkózás lehet, de én bízom a mongol vendéglátás egérszerű megoldásában, és biztosra veszem, hogy családias vacsora folyik odabenn.)
A három szarocska (kukorica dorong) után megnyugszanak, és akkor nem marad tartalék. Azt szeretem.
Újabb helyzetkép van. Szüri baba alszik. Ki kell pihenni a reggeli fáradalmát. Böske pedig a mókuskereket rágja. Pedig van doboz, meg fa, meg majomkenyér szerű rágógyümölcs is.
Mindegy. A nőket mi férfiak soha nem érthetjük meg, elég, ha szeretjük őket.

Tényleg, nem tudja valaki, hogyan lettem a saját állandó olvasóm, és le tudok-e valamiképpen iratkozni a listámtól? Simán a szoftver nyújtotta lehetőséggel nem sikerült, így pedig eggyel többnek tűnik, mint érdemelném.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak kis kedvenceid. Melinda is most leste meg őket és neki is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Nufit is meggyőzték az egerek, mióta együtt vagyunk. A félelem az ismeretlenségből fakad. Már Marika néni is meg szokta őket nézni. Ez pedig nem kis fejlődés.

    VálaszTörlés