2011. február 19., szombat

Újabb látogató

Úgy tíz éve volt kollégám, aki bekukkantott hozzám. Józsi.
(Ez a valódi neve, a vezetéknevét nem írom ki.)
Saját öregedésem derül ki, hogy rajtuk mekkora változást fedezek fel, de akkor is ők öregednek, nem én. :-)
Józsi egy notebookjához vett DVD írót, és valaki nem tudta beilleszteni a gépébe a meghajtót.
Bár telefonon egyeztettünk, nem fogtam fel, hogy hordozható gépről van szó, de biztattam, hozza csak el, majd ha megnéztem, mondok róla véleményt. Érdemes-e, vagy nem foglalkozni vele.
A SATA írók már eluralkodtak, és ha régebbi alaplapja van, akkor esetleg berakunk egy kártyát, és az majd illeszti. - gondoltam én, de akkor még asztali számítógép járt a fejemben.
Szóval a postás-járás időpontjában csengetett, Nufi azonnal rám nézett, vegyem én át. (Mert én nem osztogatok borravalót.) De azt még nem tudatosította magában, hogy a fonalakat nem az a motoros és pénzes postás hozza, akit ő vár, hanem mindig más, és autóval.
Józsi egy nagyobb notebookkal a kezében és egy táskával az oldalán ácsorgott a kapu előtt.
Beengedtem.
Nufi - miután bemutattam őket egymásnak - levonult Bélához. Pelenkázás, reggeli, stb.

Józsi pedig megemlékezett a Digitalról, pár közös ismerősről, és közben kibontogattam a két elektromos noteszt.
Az IBM gépnek más csatlakozó felülete van, és a lecsavarozható keret mögött is másfajtát találtam, mint a vásárolt meghajtónak.
A nagyobbik noteszgép (Asus) már szerencsésebb választás lett. Itt-ott törött, a DVDírója szélesebb előlappal készült, de a keretet rácsavarozva jó lett.
Munka közben Józsi megjegyezte, hogy 'de fizetni nem tud'. :-) No nem mintha valaha is pénzért dolgoztam volna kollégáknak, de a 'mivel tartozom?' egy olyan jó lezárása a munkáknak.
Ha valami nekem pénzbe kerül, arról előre tájékoztattam volna, de itt mindent ő hozott. Csak az előlap-fűrészelés és reszelgetés volt hozzáadott érték.
Még főztem egy teát, és dumáltunk még vagy másfél órát. Aztán Nufinak az órája közelgett, és elnézést kérve kitessékeltem.
Ezt is megértem. Pedig nem én szoktam befejezni a beszélgetéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése