2011. február 5., szombat

Autórádió


Imádom ezt a szövegszerkesztőt.
A kép után akartam írni valamit. Mi történt?
Kijött egy felirat, hogy hová tegyem a képet.
Ha entert ütöttem, egy sort ugrott a kép lefelé.
Ha használtam a menüt, jobbra-balra lépett, de a szöveg nem jelent meg.
Egyszer kéken kijött egy A betű, aztán törlés után megint az igazgató menü.
Vajon mért sírom vissza a buta szövegszerkesztőket? Miét nem hiszik el a fejlesztők, hogy én akarok valamit megalkotni?

A HTML kód szerkesztésében végre megjelentek a betűim. Hurrá!
Tegnap sikerült összevesznem a öreg-rezsó  megírása közben.
Egyáltalán nem így nézett ki.
A szöveg is más volt.
A képek kellemesen kaotikus összevisszaságban kerültek a lapra.
Sebaj! Majd újra írok egy táblázatot HTML kódban, és belemásolgatom a képre mutató linkeket, és a szövegeket alábiggyesztem.
Csak majdnem sikerült.
Ez se legyen korlát, majd összehozom Openoffice szövegszerkesztőben, és háttérképpel feltöltöm.
Megy ahogy az Móriczka elképzeli.
A képek linkjei mind a saját merevlemezemre mutogatnak.
A cserélgetés közben a HTML kód sérült.  Hol a kép tűnt el, hol a szöveg lett háttérszínű.
Amikor nem gyakorolok, ez az élményhömpöly elveszi a kedvem az írástól is. Legszívesebben elővennén a nagykalapácsot, és átrendezném a terepet. Aztán ránéztem a Grizikre (egereink) mert attól mindig megnyugszom.
"Majd holnap!" felsóhajtással leállítottam a gépet, és más műveletbe fogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése