2011. február 22., kedd

Kati levele

Kedves Béla bácsi!

Tudom, hogy tegeződünk, de nem tudom, hogy szólítsalak. A keresztnevedet megjegyeztem, mert nagyapát is Bélának hívják, csak nem szereti.
Apa notebookjáról írok, mert elvitték a gépemet, és anyáéknál festés van, és most itt vagyok apunál. Anyuék meg elváltak, és nem is tudom, mit kell még elmondani.
Mindegy, mi járunk a Béni atyához misére. Ha nem apás a hétvégénk van, akkor nagymama elvisz.
Tudom, hogy a Béni atya is arra van kiképezve, hogy segítsen, csak még nem szoktam meg, Otthon nem nevelnek vallásosan.
Biztosan összevissza beszélek- írok – de oda akarok kilyukadni, hogy a II. Pál pápát lelőtték, és amikor meggyógyult, akkor bement a börtönbe a gyilkoshoz, és megbocsátott neki.
Anyunak nem is mertem megmondani, csak apának, ő meg egyszerűen lehülyézett, de nagymama biztos azt mondta volna, hogy keresselek meg. Ő most kórházban van. Vele nem tudtam megbeszélni.
Ábel meg leírta már, hogy ő nem tizenéves, de akkor is találkozni akar velem, és biztosan elolvasod a csetelésünket, és abból úgyis kiderül, meg amikor találkoztam Ábellel, akkor kiderült volna minden.
Az az igazság, hogy hazudtam. Nem abban hazudtam, hogy meg akart erőszakolni, mert azt meg akarta csinálni, csak abban, hogy nem tudtam, hogy ő már öreg hozzám.
Kíváncsi voltam rá.
Odaírta, hogy csúnya, és azt is, hogy az apám lehetne.
Nem is ott találkoztunk, ahol nekem esett, hanem a lámpánál. Ott, a nagy parkoló mellett a lámpa alatt volt a randi.
Sokáig beszélgettünk, és nagyon fáztam.
Ő rám terítette a pulóverét, és ő még jobban fázott, és a vége az lett, hogy mondta, hogy fussunk egyet.
S fejére dobtam a pulóverét, és szaladtam előtte. Úgy lihegett, mink aki nem kap levegőt, és folyton lemaradt, de jött utánam hősiesen. Aztán mikor végleg lemaradt, akkor mentem vissza hozzá.
Ott fogta az oldalát a fűzfa alatt, és gőzölgött a feje.
Tett egy mozdulatot, amitől azt hittem, hogy elesik.
Kitartottam a kezem, de ő ezt közeledésnek ítélte.
Szóval valahogy így...

Most megyek, mert apa hív vacsorázni.
Tessék mihamarabb válaszolni!

Kati!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése