2012. január 29., vasárnap

Megint eldobta a bejegyzésem a gugli

Ilyenkor elmegy a kedvem az írástól.
Aztán újra kezdem, és vagy lesz belőle valami, vagy nem.
Most éppen sikerült a hüvelykujjam elvágni, amitől fogni nem tudok. Egy CDrom dobozát szedtem szét, mert mást alkotok belőle. A tetején fémkoronggal lezárva van egy műanyag bigyó mágnessel. Az a feladata, hogy amikor becsúszik a lemez, a forgató motor tengelyére rögzíti.
Ez a lemez nem csak felülről ragasztott, hanem a karimáján is. Kitolás közben ért a baleset.
A seb nem veszélyes, nem is különösebben nagy, de pont ott van, ahol bármit megfognék, és felszakad naponta többször.
Nem sajnáltatni akarom magam, csak összefüggést leltem Attilával. Hogy mindig visszatér a zsidó problémához, és a táborok szétszakadásához. Ezen felhúzza magát, és nem tud tőle dolgozni.
Már rájöttem, ha megnézek egy ilyen filmet a neten, akkor igazat fogok adni én is. Milyen szemét társaság volt, aki a négereket Amerikába kereskedte. Vagy hogy az amerikai nagytőkés pénzelte mindkét oldalát a második világháborúnak, és a svájciak átengedték az országukon a marhavagonokba bezárt embereket a haláltáborok felé.
Ja. És én most mit tudok tenni ellene?
Mondjuk azt, hogy a magam dolgát teszem. Összeállítottam egy minivoblert a 465kHz-es AM középfrekvenciás erősítők vizsgálatára. Igaz, hogy ennek a dobozjelöltjével vágtam el a mancsom, de túl fogom élni. A kütyü már beindult, csak az első méréshez muszáj bedobozolni, mert már nem férek másképp az asztalon.
A média már régen túlnőtt a feladatán. Hatalmi eszközzé lett, és olyan sebeket szaggat fel, amik rég begyógyultak, vagy halottak testén elporladtak.
 -"Az emberek közé vinné a politikát Jávor Benedek"
 Most mondta itt mellettem a Jazzy rádió. Le is vettem róla a hangot. Hagyjanak már végre békén a politikával. A politikának vannak jól fizetett szakemberei, akik művelik. Az én politikám arról kéne szóljon, hogy előttünk már megint kiégett a közvilágítás lámpája, és ha nem cserélik időben, akkor legyen, aki erre figyelmezteti a felelőst.
Dehogy hozzák nekem ide a politikát!
Mikor vittem oda valakinek a forrasztani valót, hogy ugyan fogja már meg, mert így nem érzi, hogy engem mennyire süt munka közben?
Az egész világ válsága önmagát teljesíti be azzal, hogy addig osztogatja meg az embereket, amíg már nem lesz kin uralkodni.
Nem éri meg alkotni?
Nem.
Akkor nem is kell?
Nem hát.
Előbb-utóbb műanyaggal töltve fordulunk fel, mert nem nevelnek disznót a gazdák, nincsenek libafarmok, szójával helyettesítenek mindent, és azt a kevés élelmiszert is tartósra mérgezve juttatják az asztalunkra.
De nekünk autóval kell elmenni a vécére is.
Hát? 
Budaörsön, ahol dolgoztam, már autókat tárolnak a 8-10 éve még barackos-szilvás kert helyén.
Könyörgöm, mi a francnak? Ki fog itt négykerekű járgányokat enni?
Pénz biztos van belőle, de pont a pénzben fuldoklunk.

4 megjegyzés:

  1. Tudod te jól, hogy nem érdekel engem különösképpen a zsidózás téma, habár próbáltak tele tömni vele valamikor. Viszont azt látom, hogy mint a Pokolgép csapat zenéje, ez a zsidózás ide Erdélybe is legalább tíz év késéssel jelent meg. A kép tiszta, hogy most kérhetik a magyar állampolgárságot, mindenkit egyből elkapott a zsidózás. De attól én tudok dolgozni. Sőt, ilyenkor még jobban. Mondjuk inkább az zavar jelen pillanatban, hogy erdélyi intézmények egy az egyben átadták magukat ezeknek a hangulatoknak, mondván, hogy ez az a változás amit nagyon régen vár a magyar nép. Én még nem jöttem rá, hogy mi ez a változás. Mert kiabálni mindenki tud. De gazdasági tervet én még senkitől nem láttam, hallottam.
    Biztos ami biztos, én először megírom az írnivalót openofficeban, aztán másolom a netre. Örvendek hogy szem előtt tartasz.

    VálaszTörlés
  2. Csak egyszerűen féltelek ettől a gumicsonttól. A kutyák is örülnek neki, pedig nem lehet megenni.
    Az erdélyi intézményeket nem ismerem, de itt minden szavazatra szüksége van a pártoknak, és mindegy, milyen áron.
    Azt felejtik el, hogy a GDP egy szám. A szám pedig attól nő, ha hozzáadnak, szoroznak. Ha osztanak, vagy elvesznek, akkor csökken.
    Több okos ember elmondta már, hogy az unió csak nyűg, de aki már benne van, nem fog visszatérni az eke szarvához.
    Ha dolgozni nincs kedvük, és még van elvennivaló másoktól, akkor lehet így élni. Ha már nem lesz, akkor elég lesz váltani.
    Hát ez van.
    Volt egy olasz film, amiben az volt a sokszor elismételt toposz, hogy Imádkozzál fiam, és dolgozzál.
    Engem dolgozni megtanítottak. Téged imádkozni is. :-)

    VálaszTörlés
  3. Egy dologban nem értek egyet. Azért kell az emberek közé vinni a politikát, mert csak ők változtathatnak rajta. Ahhoz viszont némileg meg kell érteni mindegyik irányzatot. Csak a szavazópolgár hagyhatja helyben, avagy cserélheti le a politikai irányzatot. Most igen nagy az érdektelenség. A fásultság a mostani politika legnagyobb támasza.

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg a kiábrándulás azt jelenti, hogy nem tudok olyat választani, akinek az én érdekem ha nem is fontos, de legalább nem közömbös.
    Nincs ilyen. Viszont magamnak a sajt érdekem legalább szem előtt van, és nem lépi át az egészséges önzés határát.

    VálaszTörlés