2012. január 6., péntek

Boldog új évet!

... mindenkinek.
Megjártuk Miskolcot egy fényképezőgépkattintás nélkül. Elzarándokoltunk Komjátiba 31-én, majd haza anyuhoz, és most pedig újra Budafok.
Karácsonykor egy harapás, és kijött a tömés a fogamból. Imádom a sokezres károkat. Legszívesebben kihúznám, de nem moccan. Nufi szerint legalább egy huszas lesz. Panoráma röntgen, meg porcelán tömés, meg megtanítanak újra fogat mosni.
Szegény lány most alig kap levegőt. Anyu is náthás. Versenyt köhögtek. Én majd akkor fogom megkapni, amikor már mindenki elfelejtette.
Azért van valami jó is.
A Rádiótechnika évkönyvben megjelent egy Q mérő kapcsolás. Rezgőköri tekercsek jósági tényezőjét lehet vele megállapítani.
Természetesen én sem lehetek meg nélküle.
A nyáron elkezdett szignál generátor kibővül ezzel a tudással is.
A nagyfrekvenciás erősítő panelt ma összeállítottam. A trimmer helyén még egy ellenállás van, és nincs rajta árnyékoló doboz, de holnap már éleszthetem, és vallathatom a wobblerrel, mit tud.
Még  két panel, s aztán a lakatos munka. Fel vagyok dobva tőle. Bár a kijelzést jobb lenne digitálisra átalakítani. A bemenő maradhat  mutatós, csak a leolvasott Q érték legyen számjegyes. Ha sikerül, akkor képet is csinálok róla.
Az is biztos, hogy számítógépdobozban kap helyet.

1 megjegyzés: