2011. május 21., szombat

wifi gondok

Mostanában lerúgja a wifi a gépeket.
Amióta beállítottam a wpa titkosítást, délutánonként szabadságot kér a router.
Tegnap Nufi a lenti lakásból nem tudott kimenni az intenetre.
Először a firmware update volt a reakcióm. Vagyis letöltöttem a legújabb okosítást a dobozomba. Ettől persze mindent újra be kellett állítani, és valamiért a korábbi wpa kulcsot nem vette be egyben. Pár karakterrel kevesebb fér bele.
Idefenn azonnal átírtam a kódot, de odalenn nem jutott eszembe.
Tegnap újra beírtam itt a teljes kódot, de most is csak a kurtított változat működik.
Tehát le kell battyognom, hogy ott is helyesbítsek.
Közben beleszaladtam egy linuxos projektbe. Ha rátöltöm a routerre, akkor nem azon a puccos ablakos beállítómenün lehet konfigurálni, hanem egyszerű konzolparancsokkal.
Itt a dilemma. Vagy kigyúrok egy jó verziót egy pc-n, és a konfig fájlokat tolom fel a kisdobozra, vagy megijedek a feladattól, és marad minden a régiben.
Ja, és ha azzal is fagyi, akkor routercsere.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése