2013. február 12., kedd

Tegnap este ért a hír

... hogy lemondott a pápa. A nyomtatóval voltam elfoglalva, és csak későn kapcsoltam be a tévét, ezért nagyon  nehezen fogtam fel, mit erőlködik az a riporter. Őt nem érdekli ez a hír, akiket kérdezett, nem volt mondanivalójuk, engem pedig annyira hidegen hagy. Egy hír a sok közül.
Persze az elődjének haláltusáján végig ébren töltöttem az időt. Valamiért szimpatikus volt nekem az öreg János Pál. Talán azért, mert lengyel volt? Pedig a németek is közel állnak a gondolkodásomhoz.
Ma reggel pedig Attila blogján a teljes összeomlás. Rothadó világ. A vég.
Mennyire különbözők vagyunk!
Volt egy irányításra alkalmatlan öregember egy fontos politikai poszton. Mondjuk trónon. Őt most kicserélik egy újra. Ha a szabványt nézem, akkor mindegy, hogy néger, vagy távolkeleti, esetleg délamerikai mesztic kerül oda. Nagyon pontos munkaköri leírása van ennek a szervezetnek. Kétezer éve működtetik, fejlesztik, csiszolják. Ekkora kaptár nem dől össze egy királynő leváltásával. (Nem mertem herét írni, mert sértő lett volna erre a szorgos szervezetre.)   

2 megjegyzés: