2013. február 1., péntek

Kinek?

Kinek a háta mögött pedálozom?
(Talán kicsit hosszú hatásszünet sikeredett. Nem volt szándékos.)
Szóval még rágódom, hogy aki mögött pedálozom, az azért megy olyan veszettül előttem, mert az útra akar figyelni, és csak nekem túl hangos az a sárhányó, vagy azért zörög, mert nemtörődöm gazdája rosszul húzta meg a csavarját? Esetleg túl erősen tépte meg azt a csavart, és azért szakadt szét a feje? (kinek? itt poén is elférne)
Ha mellé sorolok, vétek a kresz ellen. Bár mintha már szabad lenne ketten is egymás mellett haladni.
Meg is előzhetném... ha tudnám. Vagy ha akarnám.
Lehet, hogy nekem hasznos a szélárnyék. Csak a cél előtt robbantok.
 Amíg zörög az a vaslemez, tudom, hogy haladunk. Ha már nem ad hangot, akkor leesett, és elhagyta, vagy megállt, és vigyáznom kell, nehogy a macskaszemébe csattanjak.
Volt már ilyen. No nem a hátsó kerékbe, csak az elsőbe dózeroltam bele egyszer Nyerges Tibinek. Egykerekeztünk a 22-es lakótelepen hátul, és hirtelen fordult elém. Én pedig átrendeztem a küllőket.
Azóta nagyobb követési távolságokat tartok. Nem csak bringával.
Lehetőleg nem belerohanni senkibe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése