2013. február 17., vasárnap

.






2 megjegyzés:

  1. Kidobott régi számítógépek, monitorok és billentyűzetek műanyag részeit égettem a napokban. Rád gondoltam, hogy talán kapnál bennük jó alkatrészeket is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mondjuk a billentyűzethátlap nekem is eszembe juthatott volna. Nagy felületű egyens lap, amiből a vasdobozra előlapot lehet faragni.
      Jó, hogy írtad, köszönöm.
      A régi alaplapokról valóban több dolgot is felhasználok.
      Pl a procihőérzékelőt, a régi alaplapokról a tuchel aljzatot. Az IDE csatlakozókból az aranyozott tüskéket. A 286-os időkből a RAM foglalatokat. :-)
      A műanyagokat én nem égetem, mert haragudnának rám a szomszédok. Illetve már cserépkályhám sincs, amiben lehetne.De régen is legfeljebb egy-két hungarocell lapot égettem el, mert azzal lehetett fellazítani a kormot kotrás előtt a kémény belső falán.

      Törlés