2012. július 2., hétfő

Új blog

Elindítok egy új oldalt. Szeretném eladni a lakásom, és megtalálni, aki majd jól érzi itt magát, ahol nekem is volt sok jó évem.
A pénzkeresetre hajtó reklámok  közé beszerénykedek egy listával. Aki nekem ír e-mail-t annak naponta frissített listámban szorítok egy helyet. Hozzáírom az e-mailcímét. Mindaddig akarom folytatni, amíg az enyém elmegy, utána átadom annak, akinek ez jól jön.
Az én ötletem nem valami falrengető. Ha másnak is megtetszik ez a cím, és bejelentkezik, akkor egyre nagyobb lesz a lista, és több a látogató. Csak rám talál, akinek itt van dolga! Közel 18 évet töltöttem Budapesten. Eddig megérte. Most jobb lenne máshol.
Ha valaki segíteni akar, ossza meg nekem ismeretségi körében. Ha szintén változtatni akar lakhelyén, jelentkezzen! Ha nem érdekli, bocs, hogy zavartam!

üdv.
IMI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése