2010. augusztus 2., hétfő

Már megint nem bírtam tovább

.... gen... igen, a kávé.
Ma egész nap a gerincem sajgásával foglalkoztam, és semmi sem érdekelt. A bolt meg a Béla gyógyszereinek kiváltása után itt fetrengtem a szőnyegen, aztán felpattantam, és levadásztam a szekrény plafoni magasságából a kézi tekerős kávédarálót, és tekertem egyet.
A hosszú kávénak való főzőben eresztettem rá vizet, és lőn! Működik az agyam.
Máris eszembe jutott, hogy tegnap és tegnapelőtt végre méretre faragtam - Laci szomszéddal - a közös sírboltunkat. Ugyan nem fejfát és lábszárcsontokat fogunk árusítani benne, hanem kocsiszereléshez ácsorogni, de a szomszédok már poénkodnak velem, hogy Marika nénit akarjuk-e elásni.
Nem. Neki túl nagy.
Nufitól kaptam egy TESCO-s távolságmérőt. 0,5m-től 16m-ig jó. Sajnos inkább lakásba jó. Ott is, ahol nincsenek bútorok, de Komjátiban a lakásfelújításkor lesz az igazi kihasználása.
Na, de a gödör megvan. A Trabit kitoltam a diófa alól. A gödörből kikerülő földet szét kell osztani mellette. Így is követ kellett törni. Ez a budafoki mészkőnek nevezett homokkő a csákányt nem szerette, de a fúrókalapács vitte.
Laci tegnap kivízszintezte, de már nem kezdtünk betonozni. Ma pedig a déli 50°C ágyékban után szerintem meglesz.
A tegnapi szórakozás még a favésőim rendbetétele volt.
Mivel nem új fával dolgozom, ezért a szögek hagytak benne mindenféle köríveket.
Ezt szedtem ki köszörűvel, meg kézzel csiszolókövön.
Végre tudom, miért nem szabad gyors kövön élezni a késeket.
A véső elvékonyodott vége  azonnal meglilult. Persze a nagy orosz vésőmet kézzel nehezen csiszoltam volna méretre. Ezt úgy kértem le Laci bácsitól, hogy le volt törve a sarka. (A vésőé, nem Laci bácsié)
Az első használattal tönkretették. Még a gyári festék sem kopott le róla. Én karistoltam meg, de már jó.
Ezen kívül a Vuze listájából kapartam le magamnak sok PDF és video oktató anyagot a woodwork szóra rákeresve.
Azóta nyelem az amerikai angol szavakat, és gyötröm Nufit a fordításokkal.
Szerencsére a képek beszédesek. Inkább csak próbálom megjegyezni őket.
Mára még öldöklés jön.
Laci szomszéd vett valami állatot megenni, és kert, hogy menjek segíteni mészárolni.
Ha visszajöttem, majd folytatom az élménybeszámolót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése