2011. október 12., szerda

görcs

Reggelente a gyümölcsök összevesznek a gyomromban. Pár perc az egész, de addig nem jó. Ilyenkor legegyszerűbb a gép elé ülni, és jó puli módjára terelgetni a gondolatimat.
Tegnap végre szétkaptam a Riga rádió variométerét. Egyetlen porcikám sem kívánta ezt a gányolást. Annyira profi megoldást kell hasra ütve megváltoztatni.
Kínomban kivittem lefényképezni az alkatrészeit külön is. (Lesz riportja a zsebműhely-ben.)  Elmentem fekete műanyagot keresni a Duna partra. Ez utóbbi a hangszínszabályzó gombjának tetejére kellett kupaknak. Fém színű, recés kúp, és a teteje lyukas. Ezt a lyukat fekete papkalap takarja. Olyan kis fölösleges, de aranyos bigyó. Mert enélkül is jó a rádió, de ha kiesik, akkor messziről sír utána.
Tegnap Nufit megint behúzták a csőbe.
Ő, aki alapos, és talán túl komolyan veszi minden feladatát, kapott egy újságtól felkérést. Most nagyon kevés ideje jut bármire, hát hárított, nem tudja megírni, legfeljebb válasszanak a blogjáról valamit.
Az újságíró erre vérszemet kapott, és telefonon megrendelte tőle csütörtökre.  KEDDEN. Minthogy már a párnája alatt is indigót tart, hogy az alvás duplán számítson, erre kapott még az ostorral egy sürgetést.
Ha legalább tudnék a kezei alá dolgozni... Mondjuk "Egy piaci légy feljegyzései" címmel indítanék egy zöldségpiaci sorozatot. Vagy kukacoskodnék egy birsalmán.
Tegnap épp a birsalma volt az asztalon.

Felhoztam a kertből egy alig kukacos, jó nagy példányt, és az egyik konyhaművészeti szerszámmal felaprítottam. Még a méz sem kellet volna rá. Egy percnyi forgás után ki a mikróból, és eltűnt a hasamban. Hol ér fel ehhez a franciakrémes?
De elég a kalandozásból, kicseréltem a tekercseit a rádiónak 2 menettel rövidebbre, és nem akart a hangoló elem benn maradni a helyén. Kihullott egy bronz laprugó. (A mérete 2mm x 4mm nagyjából, és a szőnyegem piros. Olyan a környezet, mint botsáskának a nádas.)
No, azt a keresgélést a fiókban, az asztal alatt, meg a környékén. Azt nem kívánom senkinek.
Pedig elég lett volna megtapogatni a pulóverem 'mandzsettáját'.
Azon fityegett végig.

3 megjegyzés:

  1. Jókat szoktam derülni az ilyen sikeres keresgélések után. Után! Addig viszont, a kutakodás alatt, vicsorgatni szoktam.

    VálaszTörlés
  2. De a fogadat nem csikorgatod, ugye?
    Kopik!

    VálaszTörlés
  3. Jók ezek a "bolha vadászatok" :) Nálam addig szokott tartani, hogy mire megtalálom, már azt sem tudom, hol is tartottam eredetileg.

    VálaszTörlés