2013. május 11., szombat

Időnk van :-)

... legalábbis szeretném úgy érezni.
Lecseréltem egy számítógépemet... mondjuk úgy, az alkatrészkészletemet egy oszcilloszkópra. 100MHz-ig képes szinkronizálni, és magyar termék 1990-ből. Vagy legalábbis úgy tudom. Ha megtalálom a gyártási időt, majd pontosítok.
Nem is oly régen az elektrotanyán volt egy összetűzés. Egy srác feltett pár múzeumszökevényt, hogy kapalács alá fognak kerülni, ha nem veszi meg valaki. Az egyik egy ötvenes évek csúcstechnikája, Tektronics százmegás csöves szkóp. Ha jól tudom, 57kg. Örök darab. Meg ha nem is az, de egy javító társaságot azzal revolverezni, hogy felveszi videora, és az orrunk alá dörgöli, miként vernek szét kalapáccsal egy külsőleg megkímélt, hatvan éves műszert.
Mindegy, a műszert megvette végül valaki, de a veszekedés rádöbbentett, hogy nincs különbség a fórumlátogatók összetétele között. Mindenütt belefutok valami nézeteltérésbe, mint Madách a homo (i)usionjába.
Nufinak megmutogattam, mire is képes az új sárga szörnyetegem. Ő bólogatott - szegény - és úgy lelkesedett, mint én szoktam az újabb kötésmintáin.
A sorszelektoromon kikerestem a vizsgáló sorokat, mert az látványosan más, mint a változó képtartalom, és tankönyvből is hozzátettem az ideális ábrát.
"- Szép" - mondta. Illetve voltak még ötletei, mire hasonlít, de azt meg én felejtettem el.

1 megjegyzés:

  1. Látod? Én is így vagyok "mindenütt belefutok valami nézeteltérésbe." Persze. Tudom. Minek keresem magamnak a bajt?

    VálaszTörlés