2013. május 19., vasárnap

Megnézem a Desedát

Meghívtak. Egy barátom kapott egy nyaralót a Deseda partján, és kedden kimegyünk vagy három napra takarítani. Már készítem a csúszó-mászó farmert, meg a munkáskesztyűt. Igazi-valódi munka lesz.
 Marika néni úgyis akkor látja hogy dolgozom, ha éppen cipelek valamit A-ból B-be.
Rám is fér. Alig mozdulok ki itthonról. Igaz, tegnapelőtt elkarikáztam Érdre sortrafót venni a monitoromba.
Egészen jól működik az útvonaltervező. Szépen felírtam egy papírra az utcaneveket.
Gyalogtúrára volt állítva a tervező, de ahol kutyagolni lehet, ott többnyire bringázni is.
Még az árokparti gyalogút is hozott nyereséget. Nem kellett kerülni arra, amerre az autók járnak.
A 'cég' azt írja a honlapján, hogy előre egyeztetett időben, mert az csak egy raktár, és nem bolt.
Ehhez képest második csöngetésre előgördült egy fickó félálomban, és a kaput ki sem nyitva a kerítésen nyújtotta ki a sortrafót egy más feliratú dobozban.
Ettől függetlenül a motyó új volt, jól működik, és azt kaptam, amit akartam.
Az lepett meg csak, hogy a profi honlap mögött egy elhízott kolléga csetlik-botlik, aki valószínűleg javítással tölti az éjszakáit, és dél felé ébredezik... ha nem hagyom kialudni magát.
 Biztos én sem vagyok az a bizalomgerjesztő figura a szürke bicajomon borostásan, izzadtan 25 km emelkedő után.
Visszafelé már lejtett az út. Nem kellett a papír a jobb kezembe, és nem nyújtogattam a nyakam a melléutcák neveit keresgélve az itt-ott teljesen lekopott táblákat silabizálva.

5 megjegyzés:

  1. Desedán? Itt nálunk? Én meg kedden mentem kórházba, utána meg szüneteltem kicsit.
    Hisz ha itt, akkor össze is parolázhattunk volna! :(

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Végülis ezért volt a bejegyzés, de fő az egészség. Nekem pedig a munka.
    Majd talán legközelebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig csak elkerüljük egymást! Egyszer csak összejön! Azért kicsit most bosszús vagyok.

      Törlés
  3. Rá se ránts! Elég fura helyen jártam (Toponáron balra), de legalább megtanultam motoros fűkaszával dombon felfelé derékig érő füvet vágni. Több, mint 8 óra, és egy 5l tank benzin fogyott el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek! Ilyen melóban már nekem is volt részem! :)

      Törlés