2010. május 5., szerda

Amikor nagyon kutyául érzem magam


A közelmúlt műszaki érdeklődésem újjáélesztésével telt. Félig kész GDO és kapacitásmérő műszer várta, hogy Komjátiból hazahozok pár apróságot, mely még kell, és itt pénzt kellene érte adni.
Többek között a műanyag védőcső hiányzott a legjobban. A villanyszerelők bergman csőnek is emlegetik, de ebből a falba gipszelhető műanyagból nem kellett még egy arasznyi sem együtt, juszt sem vettem 2m-t belőle.
Tegnap előtt fogtam neki a tekercsek elkészítésének... azaz fogtam volna.
Hol van a rajz? Mert ott vannak a menetszámok.
Az induktivitásmérő és a másik GDO rajza előkerült, meg a tapasztalatait megosztó fickó írása is. Még jó, hogy beleírta a 2008-as évkönyvet.
Akkor hamar meglesz.
Hozzátenném még: Nufi öccse jött vigyázni apjukra, ezért felszabadítottam az asztalom. Hozta a számítógépét, monitorját, stb. Az évkönyveket visszasoroltam a szekrénybe. Egyet sem hagytam elöl. Illetve a polcon a dupla példányokat.
Hm. 1970-től megvan az összes. A 2008-as nincs a helyén.
Biztos a másik szobában.
Ott sincs.
Itt a fejem fölött a polcon.
Itt sincs.
De még a munkafiókban, a mostanában használt könyvek között, a félretett DVD lejátszók között sem leltem.
Nufi látta, amint az öklömet lendületből az ajtóhoz illesztem. Ez nálam a tehetetlen düh levezetésére alkalmas tevékenység.
Ez sem segített.
Nufi mondta, hogy felhívja az öccsét, hátha Laci látta valahol.
Mondom, szó sem lehet róla. Ez rögtön azt jelentené, hogy gyanuba kevertem, ennél kisebb marhaságon is vesztek már össze emberek. Ez az én rendetlenségem, majd megoldom.
Felbootoltam a gépet, s megnéztem a blogbejegyzésen, vajon el tudom-e olvasni a tekercsadatokat a fényképről.
A képet kinagyítottam, de elfelejtettem, mit is akarok, ezért inkább a lakást kutattam egyre dühödtebben.
Lementem a fáskamrába is, bár biztos voltam benne, hogy nem vittem le.
Sötétedéskor oltogattam a villanyokat, Nufi megnézte az autót is, mert az infúziós napokon vittem olvasnivalót magammal. Ott sem volt.
A sörös dobozok fölött matatva viszont kihúztam a 2007-es példányt. Olyan ismerősnek tűnt a fedele.
A 171-edik oldalon pedig - ott nyílt ki - az Akusztikus kijelzésű GDO.
Hogy én mekkora...
De akkor hol is lehet a 2008-as évkönyv?
Felnyargaltam az oldalukra, és belefúrtam magam a tartalomjegyzékbe.
Hát ez nekem nincs meg.
Az évkönyveket évek óta karácsonyra kapom, és van is időm felhabzsolni az érdekesebbnek tűnő fejezeteit. Ha más nem is, de legalább a tartalomjegyzékre ráismernék.
Tehát ez 2007 karácsonya.
Akkor vettük a komjáti házat, akkor zúzta ronccsá egy motoros a kis polszkinkat, és nehezen kaptam szabadságot a cégtől. (Persze azért, mert januártól már megváltak tőlem. De ezt akkor még nem tudtam.)
Szóval a sok intéznivaló között ez a könyv elmaradt.
De a rendben és a rendetlenségben is kikínzom magamból a megoldást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése