2011. január 13., csütörtök

eperfa

Ha minden jól megy, őbelőle lesz az eperfa. Nekem élőnek tűnik.

Az a 'hatalmas gerenda' a földben kb. 40cm-es karó, és mellette bekarikáztam a növénykét.
Biztos jól jön majd neki tavasszal, ha bányászom a komposztdombból érett földet. Illetve ha kiürül a nagy öblítős flakon, akkor még megpróbálom a 'komposzt tea' készítést. Oda gyűjtöm majd vagy két heti ledarált gyümölcshulladékom, és azt talán nem nyomja szét a benne fejlődő gáz.
Addig meg mutatóba lefényképeztem a friss bunkóimat. Nem túl jó most a fény a konyhában, de egy-kettőből vágtam ki mintát a színek miatt.

4 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban a Juta felé vezető utat szegélyezték nagyon hosszan. Váltakozva a fehér meg a sötét. Egyszer apám is megpróbálkozott a selyemhernyó tenyésztéssel és onnét gyűjtötte a levelet. Én meg, ha érett a gyümölcs rendszeresen kikentem magam. Most is, ha rábukkanok!

    VálaszTörlés
  2. Pár éve kivágtunk egy öreg, már beteges eperfát, hiányzik is a gyümölcse. Nagyon finom! Viszont nagyon kellemes meleget adott, hiszen nagyon kemény fa!

    VálaszTörlés
  3. Én már lebontottam a cserépkályháimat itt Budafokon.
    Bár a hely nagyon jól jött, de kezdem úgy érezni, hogy elhamarkodott döntés volt.

    VálaszTörlés
  4. Nézz be hozzám légy oly jó!
    Hagytam számodra valamit!

    VálaszTörlés