2018. október 10., szerda

Blogolás előtt nem szabad olvasni

Ez most Attila bejegyzése miatt jutott eszembe. Reggel Miskolcra készültünk Béla ilyen-olyan leleteit megújítani. Ilyenkor csak arról szól a nap. Reggel kutyafuttában olvasom el a leveleket, a tabletről, meg a száradafát.
Látom, nagyon kiakadt Attila, én meg nem igazán értem a kifakadását. Mármint tudok a román népszavazásról, de mivel hidegen hagynak a buzik, elegendőnek tartottam volna letenni egy szavazatot, hogy a házasság egy nő és egy férfi, az élettársi kapcsolat meg kapjon akár hivatalos megerősítést, hiszen két nő vagy két férfi is teremthet közös egzisztenciát, és közös vagyont is. Miért örökölje valamelyik rokona pl. egy balesetben elhunytnak, ha sok köze az életében nem volt hozzá.

Tudom, hogy ilyen baromságokra akkor kell népszavazást kiírni, amikor el kell terelni valami fontosabbról a figyelmet. Pl. Románi amerikai katonai megszállásáról, illetve hogy már Orbán nem csak az oroszokkal és a kínaiakkal egyezkedik, de a törökökkel is, és tévében jelenti be a fegyverzet közös fejlesztését. Pedig volt már, hogy törököt fogtunk, csak nem eresztett.

Most nem olvastam újra a reggel átfutott szöveget, mert most  biztos mást írtam volna. A hatása alá kerülök minden olvasott szövegnek.
Most fogom újra elővenni, aztán kiderül, mennyire voltam reggel felületes. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése