2013. február 18., hétfő

Szűkszavú voltam

Tegnap csak pár fényképet pakoltam ki. Nem írtam szöveget.
Még a nyomtatómon dolgozom. Pár életjelem van is.
A motorcsere óta szürke lapokat tudok nyomtatni, és a win95 tesztoldalát felismerem a szürke lap alatt.
Gondoltam, hogy kérek segítséget az Elektrotanyán. Ott hozzám hasonló emberkék osztják meg tudásukat egymással. Persze többféle szinten. Van, aki sokat ír, van aki keveset.
Sokat nem reméltem tőle. Tudom, hogy a nyomtató nem egy igazán kivallatott téma mindenkinél. Aki a javításából él, annak is inkább a kellékforgalmazás hozza a jövedelmet
Egy ember állt velem szóba. Igaz, elég felületesen olvas, mert a kérdéseire már a címből választ kaphatott volna, és éppen csak nem szarozta le a nyomtatómat. Inkább szerezne nekem másikat.
Szomorúan beletörődtem, hogy a megoldást magamnak kell megszülnöm. Illetve hát ez a természetes. A műszerész munka nem teammunka. Sohasem volt az.
Valószínűleg nem a szakzsargonjában kérdezek, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése